17 Haziran 2010 Perşembe


Istanbul'da hiç bilmedigim bir kültürü kızım sayesinde ogrenmeye başlıyorum... Parklar!!! Ve aslında şunu da ogrenmeye başlıyorum aslında pek de parkımız yok... Bizim Bebek parkı dedigimiz yere İngiltere'de karecik deniliyor... Park denilebilmesi devasal alanların olması ( ornek Hyde Park veya Central Park) gerekiyor... Belki de bunun bizdeki karşılığı Yıldız Parkı... Geçen gün kızımı alıp Yıldız parkına gittik. Arabayla girdiğinizde girişi 5 TL günlük... Sonra çekine çekine onumdeki yoldan ilerlemeye başladım.. En sonunda bir yerde arabayı park edip bebek arabasıyla yürüyüşümüze başladık.. Park muhtesem agaçların golgesinde uzanıp gidiyor ama bebekli iseniz puseti ancak yolda itebiliyorsunuz çünkü kenardaki kaldırımlardan sadece 1 kişi ( o da bebeksiz) yuruyebilir... Yanınızda geçen arabalardan da bu yüzden biraz çekiniyorsunuz... Ama hakkını vermem lazım çok güzel bir park... Hem bebek parkına hem de yıldız parkına hafta ici gittim.. Haftasonu kabusunu çekmeye hiç niyetim yok! Beni şaşırtan her iki parkında çok spesifik bir müşteri kitlesinin olması ( Park ve müşteri kitlesi evet pazarlama ağzım halen devam ediyor!) Bebek için Nişantaşı, Ulus, Arnavutköy diyelim Yıldız için Üsküdar; Şişli; Kadıköy... Ama hangisi gerçek park deseniz tabii ki Yıldız Parkı... Gitmenizi tavsiye ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder