28 Kasım 2010 Pazar

ISTANBUL FORUM'DA BİR PAZAR GÜNÜ!!!

Ben bu H&M'in Lanvin koleksiyonuna taktım!!! Pazar sabahı erkenden kalkıp kızı paketleyip kim Bayrampaşa'ya gider!!!! Ben!!! Ama sonuç? Sıfır!! Çünkü kalan parçalar hiçte istediğim parçalar DEĞİL.. Bir de şansımı İstinye Park'ta 4 Aralık'ta deneyeceğim... Yine de ilk hayal kırıklığına rağmen gün cok güzel geçti.. Kızımı Turkuazoo'ya götürdüm. Eğer bir bebeğim olmasa gideceğim en son yer orası olur.. Ama kızımla cok keyifli vakit geçirdim ve hiç bilmediğim balıklarla tanıştım. En keyif aldıgım ise NEMO oldu... Megerse adı Palyaco balığıymış! Sonra da içi balıklarla dolu bir tünelden geçtik. Üzerimizden köpekbalıkları geçiyordu!! Eğer cesaretiniz varsa dalışta yapabiliyorsunuz onlarla birlikte! Yerse tabii!!! Kızım mı ne yaptî? Başta balıklarla ilgileniyordu ama ortamın loşluğundan bir süre sonra gözleri kapanmaya başladı!!




Oradan çıktıktan sonra Cookbook'ta ben güzel bir salata, kızım ise ev yapımı bir çorba içti.. En alt katta diğer hiçbir alışveriş merkezinde görmediğim mağazalar gördüm... Onlardan birkaç kıyafet aldım. Hem Joker hem de e-bebek'in yan yana olması bile çok büyük bir avantaj!! İnsanların neden alışveriş merkezlerinde vakit harcadıklarını anlamak çok kolay.. Vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorsun ve çocukları eğlendirecek bir sürü aktivite var.. Bunlar dururken kim ne yapsın ağacı ormanı çimeni!!!

1 yorum:

  1. canım benim h&m avcılar torium mağazasınıda gezmeye gelecekseniz bana haber vermeyi unutmayınız :) sen gezersin ben kızlarla takılırım arkadaşım zeynoda selini sayıklıyor

    YanıtlaSil