12 Şubat 2011 Cumartesi

ARKADAŞ TAVSİYESİYLE HAFTASONU!!!



Bu haftasonu kendim bir yer secmek yerine facebook'daki arkadaslarıma sordum.. Ne yapayım ? Ozlem ilk yorum yapan arkadasımdı.. Ve beni Caddebostan'a gonderdi!!! Ben de kardeşimi ve kızımı aldım ve Nişantaşı'ndan Caddebostan'a gittim...

Sabah güzel olan hava biz sahile vardığımızda bozmuştu... Caddebostan sahilinde 15 dakika gibi yürüyebildik dalgalar kıyıyı süpürüyordu ve hava bayağı rüzgarlıydı...

Bizde Cafe Nero'ya sığındık!!! Nero'nun bahcesi geniş ve hoş, güzel bir ilkbahar havasında cok hos olabilir ama bu havada biz içeriyi tercih ettik... Nero'nun içerisi gayet geniş, koltukları rahat.. Bizde iyice yayıldık ve birkaç saati orada geçirdik... Yiyecekleri cok keyifli ama kahvesi hep bana acı geliyor... Kızım ise yerlerini süpürdü!!!


Oradan cıkıp Caddebostan Migros'un karşısındaki sokaktan caddeye dogru yürüdük... Artık cogunlukla dikkatimi bebek dükkanları çekiyor ve burada da karşı tarafta hiç görmediğim dükkanlar gördüm...Ve her zamanki gibi düz ayak olan yerler kazandı... Merdivenli olanlar ise kaybetti!!!


Hem Cafe Nero'nun hem de Starbucks'ın güzelliği düz ayak olmaları... Biz bebekli anneler icin cok büyük rahatlık... Merdiveni olsa bile en azından bir zil koyuyorlar,basıp yardım istiyorsun!



Güzel devam eden gün geri dönerken tam bir kabusa dönüştü... Her bebek gibi trafigi sevmeyen kızım tüm yol boyunca aglayarak beni caresiz bir halde bıraktı.!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder