27 Haziran 2010 Pazar

BEBEKLİ MİSİN? ARABAYI VALEYE BIRAK!!!

Alışveriş merkezlerinde benim için kabus ne biliyor musunuz? Merdivenler... İlk denememi Akmerkez Alışveriş merkezinde yaptım az daha kızla birlikte paldır küldür yuvarlanıyorduk... Allahtan yanımda deneyimli bir anne bulunuyordum... O yardım etti!!! Ve açıkcası daha sonra merdivenin yanındaki uyarıyı farkettim .. BEBEK ARABASI YASAK!!! Super!! Ondan sonra da bebekli olana kadar hiç kullanmadığım bir yer keşfettim.. Alışveriş Merkezi Asansörleri.. Ama bu da her zaman yeterli olmuyor...Örneğin Kanyon alışveriş merkezinde asansör bir yere kadar iniyor bir alttaki otoparka inmek için mutlaka yürüyen merdivene ihtiyacın var.. Orada da aynı uyarı ! BEBEK ARABASI YASAK! Ama başka çarem yok.. Geçen gün o merdivenlerin önünde resmen beynim kilitlendi.. Yasak levhası var ya arabayı düz yürüyen merdivenden itemedim.. En sonunda kocam gelip beni aldı... Komik değil mi? İşte bu yüzden dün Cumartesi günü en rahat park etmek yontemini denedim.. MetroCity ve Kanyon Alışveriş merkezlerinde işlerim vardı. Kanyonun önüne çektim ve arabayı valeye bıraktım.. Bebeğimle birlikte rahatça alışveriş merkezin ana kapısından içeri girdim.. Normal otopark ücreti 5 TL, vale ise 10 TL... Aradaki 5 TL için acaip stres çekmeye hiç gerek yok... OOOO hayat çok kolay!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder