19 Haziran 2010 Cumartesi

ITO KORU RESTORANDA COK KEYİFLİ BİR SABAH!!!


Evet evet en sonunda cesaret edip kızımla kıtalar arası yolculuk yaptım... Arabayı ben sürdüm kızım ise arkada uyudu... Zaten bugün uyuma rekorları kırıyoruz. 40 dakika giderken 40 dakika da dönerken orada da tam 1 saat... Açık hava uyku için birebir... İşten arkadaşlarla ITO'nun Kandilli'deki yerinde buluştuk.. Her boydan cinsiyetten bebek ve cocuk ile... Üstüne üstlük 2 tane de hamilemiz vardı... Ağaçlar içinden çıkarak Koru restorana varıyorsun... Restorana girerken ilk artıyı aldılar çocuk arabasını sürebileceğim uzun bir rampa vardı... SUPER!!! Bebekli olunca bebek arabasıyla bu şehrin yollarının ne kadar yetersiz olduğunu algılıyorsun... Hele engelli vatandaşlarımıza Allah kolaylık versin.. Kaldırımlar yetersiz ve yüksek, indirmeniz bazen imkansız!!! Neyse back to Kandilli... Rampa süperdi ama sonra aşağı kata inmek için sadece merdiven olduğunu söylediler.. O zaman da hemen yardımcı olup ağır arabamızı aşağıya kadar taşıdılar...

Kahvaltı çeşitleri çok heyecan verici değil ama makul.. 27.50 TL ama en güzel taraı ağaçların altında ve manzarası süper... Ayrıca çok güzel bir havuzu var.. Sezonluk üye olunabiliniyor.. Çocuklar etrafta koşuştururken bebekler, bebek otoparkında uyudular!!! Kızım gerçekten çok mutluydu..



Kucaktan kucaga geçip herkesle tanıştı... Ben, son 3 aydaki deneyimlerimi hamile arkadaşlarıma aktardım.. Çcoukları büyük olan arkadaşlarımdan özellikle kızları olan arkadaşlarımdan ise şunu öğrendim.. Çocuklarını bol bol öpün çünkü büyüdüklerinde ÖPTÜRMÜYORLAR

1 yorum:

  1. Muhteşem tespitler Kına'cıgım. Hele çocukların büyüdükçe öptürmemesi kesinlikle kulağa küpe edilecek bir şey. O yüzden çocuklar bol bol öpülmeli, bol bol kucakta sarmalanmalı. Zira büyünce buda hayal. Lutfen tespitlerini ve keşiflerini bizimle paylaşmaya devam et. Benim gibi tembellik edip çabuk yorulma:-)Sırma

    YanıtlaSil