18 Haziran 2010 Cuma

GİYSİ DOLABIMI KIZIMLA TEMİZLEDİM!!!!

Daha ücüncü ayımızı doldurmadım ama şimdiden tüm gardrobumu temizlemek istiyorum. Cünkü hiçbir şeyin içine sığamıyorum ... Ama dükkanları talan etmeden önce yine de dolabımın içine bakmak istedim.. Belki gizli bir iki sevdigim kıyafet bulurum diye... Tam 2 gün ve her bir giysimi ( t-shirtler dahil) tek tek çıkarıp giydikten sonra kıyafet dolabımı düzenlemiş oldum.... Ve bu arada kızımla da inanılmaz güzel bir vakit geçirdim.. Çünkü her giydigim kıyafeti O'na da gosterdim ve fikrini sordum... Galiba renkli olanlar Onu çok heyecanlandırdı... Ve aksesuarları da onun yanına koydum.. O , aksesuarları tutmaya çalışırken ben de kıyafetleri deniyordum... Ve supriz supriz hamilelik sonrası kilolarıma rağmen halen hoşuma giden bir çok kıyafet buldum... Şu an için olmayan ama halen sevdiklerimi de 3 ay sonra tekrar bakılacak diye ayırdım.. Bunun yanında terziye goturerek birkaç ufak değişiklikle istediğim şekle getirebileceğim kıyafetler de buldum... Gerçekten artık hiç giyemeceğim elbiseleri de dağıttım... Şimdi dükkanları daha rahat gezebileceğim... Ama ilk once kendime bir bikini bulmam gerek... Yeni trendleri takip etmek adına birkaç tane dergi aldım. Bu aradı ALL dergisini de ilk defa aldım ve çok begendim... En güzel tarafı İstanbul'da bulunan dükkanlardaki ürünlerden kombinleri gostermeleri.. Diğer dergilerde bazen begendiklerim aslında yurtdışında bulunabiliniyor pek işe yaramıyor!!!Bu dergiyi takip etmeye devam edeceğim!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder